Skit dålig uppdatering

Heej allihopa,det har varit skit dålig uppdaternig dom senaste månaderna,men man kan säga att jag tog en blogg paus för att sköta min och marie blogg kolla gärna ( www.michaomarie.devote.se )
men nu så är jag tbx på min egen blogg oxå :D whio
Just nu så e jag hos marie för vi ska sova över hos henne :P :))  vi har haft fett kul under dagen,först va vi på netto för att köpa godis till melodifestivalen såklart sen blev det att gå till Rebecka Göransson och Hennes brosa som Marie gillar <3<3
Hennes bror är ett år yngre men de gör inget för jag gillar oxå en som e ett år yngre som går på villstadskolan men Rebeckas lillebror gå på åtterås skolan :)) så jag tror dom inte känner varandra :D men det gör inget.Rebeckas lillebror heter Hampus då och dom ska ses på måndag igen ;) dom ska spela pingis och jag o Rebecka kanske ska följa med så vi inte missat något :P men vi han precis hem till melodifestivalen efter vi hade varit hos Rebecka och Hampus :))
ses imon <3
en gullig björn till alla mina bloggläsare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0