jävla is !!!

Heej alla bloggläsare !!! :)
han inte blogga på ett tag för i tisdags trillade jag på en isfläck och skrapade upp knät,så jag fick sy det.
Det blev tre stygn och ett bandage på höger armbåge :P
Såret blev på vänster ben så det är lite jobbigt när jag ska sova,för jag vill gärna ligga på sidan ;)
Men kan inte ligga på vänster sida för då gör det ont i knät och om jag ligger på höger sida så gör det ont i armbågen :P
JÄVLA IS SKIT !!!

Just nu går jag på krykor,fick låna dom av skolsköterskan idag :) tur det så jag kan gå bättre än innan,kunde typ inte gå alls :(
Men jag hoppas att jag blir bättre tills på lördag för då är det en resa med KU :) vi ska äka till typ vöxjö tror jag,vi åker halv nio,men jag ska kolla med några kompisar som ska med oxå.Det var någ allt,kanske bloggar mer sen
puss på er <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0