Fett kul dag idag

Heej alla nu så kmr jag typ blogga varje dag jag kan för kmr inte glömma bort för jag har så många bilder jag måste ladda upp på bloggen :D men ska göra det hemme för nu e jag hoss Marie :)) Idag har vi varit på hennes fotbollsträning men innan det så åt vi middag,jag åt kebabpizza och 2 biffar och Marie åt 2 potatisar med lika många biffar till ;P efter träningen så gick vi hem och så åt vi igen :P
Men det var okey för hon har träning i en och en hal timme :D Medans det var träning så tog jag kort och filmade marie :))
När vi hade ätit gick vi en runda nere i samhället :D var skönt för det var varm ute men Marie frös lite om händerna :P så jag fick svara på hennes sms från Hampus Göransson <3<3<3
Men kan inte blogga mer just nu för ska snart gå från Marie :((
ses senare alla underbara <3
He en fortsatt glad dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0