:$

Heej alla,har inte bloggat för jag har varit lite förkyld men jag har köpt nya skor som jag ska ha till skolan imon :)) för alla som undrar e dom svarta med ettbälte som har guldknappar ;P och dom har en litete klack på ungefär 5 cm ;D Love them

Imorgon blir det väll skolan,så får man hoppas att svenska läraren e där för jag ska få en extra uppgift för att jag inte har lämnat in en annan uppgift som vi skulle göra :P men vill ändå inte att han ska vara där för har e tröggaste läraren på hela skolan tycker jag då för han typ för jag,cim och becka tycker att han e typ lite elak för han typ inte gillar vår klass fast själv säger han att han gillar klassen men tror inte så mkt på han och ibland kanske han kan tycka att jag e lite störande så han kanske ge mej en extra jobbig uppgift än om jag inte hade varit så störig :P

Och imorgon ska man oxå ha utväkligs samtal oxå med min mentor Katrine :D hoppas det blir bra och att alla prov har gått hyfsat bra iaf,för har inte sett resultatet på mitt spanska prov som vi gjorde sist :P så hoppas hon säger det och att det inte gick för skitdåligt men de gick någ bra ändå :)) nee nu känns de som om jag bara snackar om samma sak men om ni vill att jag ska skriva om nåt så bara läna em kommentar <333

ses imon efter skolan hoppas jag puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0